New in - Maj 2015.


U današnjem postu pišem o par stvarčica koje sam kupila tokom maja.


Kao što sam pomenula u nekom od prethodnih postova - o brendu TIGI sam imala predrasude a posle uspešnog isprobavanja crvenog Urban Antidotes regeneratora za jako oštećenu kosu, odlučila sam da kupim i After Party kremu za kosu. Na MakeUpAlley.com je u neko u recenziji napisao da se ranije uvek pitao kako manekenke na Victoria's secret revijama, poput Adriane Lime, postižu onu svilenkastu staklo-glatku kosu i da je uvek razmišljao o tome kako mora postojati neki proizvod koji daje taj efekat, te da posle korišćenja smatra da je After Party baš - taj ;) Naziv ne objašnjava suštinu proizvoda najbolje, rekli biste da je u pitanju nešto što se koristi da osveži frizuru "posle žurke" (mada može i tako) a ustvari ovo je anti-frizz proizvod (što sam saznala tek kroz čitanje recenzija). Kupila sam ga i mnogo mi se dopao ali pisaću o tome kada prođe još malo vremena.


Aussie 3 Minute Miracle smatram odličnim proizvodom ali do sada sam probala sam onaj originalni u ljubičastom pakovanju. Sada sam kupila 3 Minute Miracle Reconstructor na FeelUnique.com, 250 ml, košta 5 funti. Miriše na žvake (kao i drugi Aussie proizvodi), na pakovanju piše da kosa posle korišćenja postaje sjajna i laka za oblikovanje a kutikule su zaglađene. 


Baleinu Vanila masku sam morala da kupim zbog mirisa. Miris je lep, nije onako težak i da guši (kao što se ponekad dešava sa proizvodima sa mirisom vanile) i sa te strane je super (ako vam je važno da proizvod lepo miriše). Što se nege tiče, probala sam je ali mi za sada deluje prosečno.


Mislim da su Crest trakice za izbeljivanje zuba najhvaljeniji proizvod tog tipa na Internetu. Napokon su došle na red za kupovinu, kupila sam ih na Ebay i koštale su oko 40 dolara. U kutiji ima 20 komada i drže se na zubima po 30 minuta dnevno.


Dove Go Fresh gel za tuširanje sa mirisom narandže se skoro pojavio na policama i pošto sam veliki ljubitelj Dove gelova za tuširanje, morala sam da ga probam. Miriše osvežavajuće i za sad mi je dobar (kao i drugi Dove gelovi za tuširanje što se nege tiče). Garnier zeleno mleko za čišćenje lica je moje "default"-no mleko zа skidanje šminke u poslednih x godina i jedan od proizvoda koje često kupujem pa se i ovog meseca našao "u korpi".


To Do listu sa sovicama  i magnetom koja se kači na frižider kupila sam u knjižari Vulkan, koštala je oko 500 dinara. Koristim je umesto blokčića, da zapišem neke obaveze ili šta treba da kupim itd.


Povremeno prelistam koje su knjige najbolje rangirane na Amazon.com i tako sam i saznala za knjigu o uređivanju prostora i čišćenju koju je pisala profesionalna konsultantkinja iz Japana koja je specijalizovana za ovu oblast, Marie Kondo (hint: pogledajte na Youtube kako Marie slaže košulje ;) Mnoge ideje iz knjige zaista jesu prilično drugačije, a Marie ima teoriju da kada sredite stvari i predmete u svom životu prelazite na sređivanje drugih važnih sfera te da je zato ova knjiga "life-changing" tj. da menja život.

Sa čitanjem sam stigla do pola, u međuvremenu sam izbacila više pola stvari iz ormana i naučila da sklapam stvari po japanskoj metodi :d pitam se šta će se desiti kad dođem do sređivanja kozmetike (tek čitajući ovu knjigu shvatila sam koliko nepotrebnih stvari imam).

Da pohvalim sajt Bookdepository.co.uk koji ima besplatnu poštarinu a knjiga mi je stigla bukvalno za pet dana (!). U isto vreme sam naručila još dve knjige sa Amazona koje su stigle za 15 dana a platila sam neki express shipping. 





Napokon sam se dočepala Moleskine 2015 Daily planera. Nestali su oni regularni crni (koje najviše volim) i morala sam da kupim ovu Evernote verziju. Evernote je inače aplikacija za mobilne ili za tablet koja služi za čuvanje beleški i raznih informacija. Unutra su kao dodatak uz Moleskine svesku bile ove sličice koje automatski raspoređuju vaše beleške u Evernote aplikaciji.



Do narednog čitanja, :* :)


7 comments:

  1. Noviteti su bombonica :) meni definitivno treba knjiga Marie Kondo. Zaluđena sam za pakovanjem i organizacijom :D
    To do lista iz vulkana kao i planer su prelepi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nabavi knjigu obavezno, ima neke prilično revoulcionarne ideje :) i svuda online ima dobre recenzije

      Delete
  2. Nadam se recenziji Aussie regeneratora, već duže vreme ga merkam, a kako imamo isti tip kose tvoje recenzije su mi od velike pomoći. :D

    Takođe, imam jednako pozitivna iskustva sa Bookdepository onlajn prodavnicom, odlična usluga. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj da merkaš nego da kupi :)) Stvarno ne znam nekoga da mu se Aussie tretman na dopada :)

      Bookdepository me odusevio, jos sam platila 15 dolara za express shipping na Amazonu a dosao je posle dve nedelje

      Delete
  3. Privlaci me ova vanila maska :D

    ReplyDelete
  4. Dove i Balea su stvarno odlični :)

    ReplyDelete