Redken All Soft regenerator - recenzija


Redken All Soft regenerator namenjen je suvoj i lomljivoj kosi. Sadrži arganovo ulje i Redkenov Interlock Protein Network kompleks (IPN). Bočica ima 250 ml i košta oko 15 EUR. Posle njegove upotrebe suva kosu bi trebalo da bude izrazito hidrirana i meka.


Ako pogledamo sastav, vidimo da je arganovo ulje zapravo pri kraju liste sastojaka tako da ga ima veoma malo. Arganovo ulje postalo je "buzz word" u svetu kozmetike tako da je ovo nešto što je zaista česta pojava pri formulisanju proizvoda za negu kose - nečega ima tek u tragovima, ali u reklami dobro zvuči. Druga interesantna stvar je što ovaj regenerator ne sadrži silikone. Tu je Stearamidopropyl dimethylamine koji je među najčešće korišćenim sastojcima koji služe kao zamena za silikone. Rastvorljiv je u vodi pa nema opasnosti od pravljenja naslaga ("build up-a") na kosi.

Pri vrhu liste sastojaka je palmino ulje.


Proizvod ima prilično "parfemasti" miris za koji mogu da kažem da mi ne sviđa naročito. Što se instrukcija za upotrebu tiče, nije navedeno vreme koliko dugo ga treba držati na kosi pre ispiranja (može i da se ispere odmah tj. da se drži vrlo kratko). 




Mislila sam da će ovo biti jako dobar proizvod za moju suvu kosu, međutim, kod mene su neki veliki rezultati izostali. Meni ovaj regenerator ima čak lošije dejstvo nego neke "drugstore" maske. Svako ne pruža dubinsku rekonstrukciju ni hranjenje dlake, mogu čak da kažem i da slepljuje kosu (što se meni retko dešava).

Na MakeUpAlley sam pročitala da je ovo zapravo nova formula. Nova formula ima oznaku IPN i ne sadrži silikone, za razliku od prethodne. Stari All Soft regenerator imao je odlične recenzije a sada ima puno razočaranih "fanova" (čak i u recenzijama na zvaničnom Redken sajtu). 

Uglavnom, nisam imala sreće sa ovim regeneratorom i mislim da neću ga kupovati ponovo, naročito imajući u vidu cenu (za taj novac bi trebalo da se dobije neka vidljiva razlika). Moguće je da bi mi više odgovarala Heavy Cream maska.


2 comments:

  1. Imala sam i Heavy cream a trenutno koristim i ovaj i sa oba sam zadovoljna. Ali moja kosa je totalno drugacija od tvoje. Mislim da ovaj conditioner nece nista da uradi za bas suvu kosu a nece ni Heavy cream. Jer ako je meni Heavy cream bio dobar a kosa mi je tanka i masna na temenu, mozda samo malo suva na krajevima onda ne verujem da bi tebi odgovarao. Uvek sam se pitala sto ga zovu heavy cream jer nista tu heavy kod njega nema. Conditioner imam od 1L i uskoro cu ga potrositi a ne znam da li bih ga kupila opet, malo mi je dosadio ali Heavy cream bih verovatno opet uzela. Da znas da ovaj shampon i conditioner jako dobro idu uz ulje iz iste kolekcije, ja sam tad videla najbolje rezultate.

    ReplyDelete
  2. Imam ovaj regenerator i ja sam njime zadovoljna, iako ne mogu reci da pruža neku dugoročnu njegu, no kada ga koristim kosa zaista bude jako mekana ;)

    ReplyDelete